ett nytt liv, ett värdigt liv

mina senaste beslut har lett till det rätta känns det som.
mitt jobb är bra och har kul när jag är där.
att ta vara på det roliga och mina vänner är en självklarhet nu för tiden.
min hälsa är viktigast för mig för om jag inte mår bra kan jag inte vara bra för andra känns det som.
jag är hellre ensam och stark än din dotter och mår dåligt på alla sätt och vis.

i helgen ska jag jobba fre-sön. helt okej för nästa vecka är jag ledig dom dagarna! men i helgen vill jag göra något kul ändå. får se hur det blir på lördag för fredag är jag kvar till natten på jobbet så blair och serena får vara mitt sällskap då :)

mamma fyllde år igår och jag agv henne present. idag har det varit fika och jag har vaccinerat mig. då blev det svart! tål inte sprutor..

imorgon ska jag göra sthlm med mamma och lägga sig tidigt för som sagt blir det jobb hela helgen!

dags för lite gossip girl för mig.

kom ihåg att leva.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0