lördagsgodis på en lördag!

haj haj!

hjälp vad lång denna dag har varit! åkte med elva bussen från mig i morses och kom inte hem förän vid strax efter tio! bästa ju. jag hade bestämt mig för att inte köpa till mig idag och bara vara till hjälp. det slutade med boomerang skjortor, jackie exstas, ralph lauren gosisar och massa annat! lunchen blev hälsotallrik och bombay chicken. den avnjöts i strålande solsken på uteserveringen i det varma stockholm. när affärerna stängde i stan vid femtiden drog vi oss vidare till kista. där blev det sockerkick och maaaaassaaa fina inköp. men som sagt, inte för min del! däremot hittade jag en sju jäkla massa saker som ville följa med mig hem hehe. men jag väntar till london. då kommer brownie gå loss!

nu ligger jag och myser med pojken i telefon och one piecen är på, så klart haha. kollade nyss lite film och nu blire lite gossip. älskar att höst mysa, synd att vintern har bråttom på hösten. längre höst tack!!

pussen och kramen.

kom ihåg att leva.



lite längre sommar vore ju inte heller helt fel..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0