måndag, ny vecka!

hej hej hallå!

söndagen igår var som en vanlig skön söndag. vaknade liiiite för sent, gick ut och sprang och sen kollade film och gossip. när mamma var hemkommen åkte vi efter ett tag till björkvallen och kollade på filips sista seriematch. hjärtat mitt gjorde hela FYRA mål! vassunda vann med 7-0, härligt! pappa anders var där så jag åkte med honom hem medan laget skulle fira lite. middagen blev taco, toast och paj&kaffe. klockan åtta satt vi tre och kollade sport och robert på tv4 som följdes med filmen déjà vu. sen sängen! underbart.

nu sitter jag hos egerup själv för anders är på väg till chicago, marie är på hea och filleponken jobbar. ska strax dra mig mot bussen för sen hemma ska jag följa med mathilda till hästenhästenhästen!

veckan i övrigt der ut såhär:
jobba
jobba
jobba
fira katrine och utgång
jobba och utgång
jobba

Pussen och kramen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0