söndag döda söndag

hej hej!

trevligt värre var det här! helgen har varit speciell och inte alls som jag trodde. haha i fredags blev det laroy med bästa lenny och mattan. kvällen slutade tidigt, trodde vi ja! haha nattbussen hem och tredäckade flickor är ingen bra kombo.. vakna upp på arlanda, kul! inte kan jag säga. blev hämtade och däckade med ouppäten mat och morgonrock på sittandes i soffa. hur jag lyckades med det är en fråga jag ställt mig själv och inte fått svar på.. sen var det bakishäng framför gossip girl hela dagen under lördag och sen blev det kalas hos gosebose. där var alla grabbar och kolla fotboll så jag hängde med syster ida tills resten kom. middagen var suuuuuupergod som vanligt och det blev mycket drickande. vidare mot stan och magnussons, därefter landade jag på saluhallen med FFF. hem i taxi med pojken, fäny, ida, jacob och lars. haha vi "unga" var hemma innan mamma och pappa egerup. dom hade varit på trevlig 50-års fest! somna bäst och vakna idag utan några problem. drack te till frukost och sen kolla spy kids. hemma nu och hjälper mamma lite.

imorn är det ny vecka och nya tag. varje dag börjar med nya möjligheter!

kom ihåg att leva.




hehe filips födelsedag förra året.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0