tårta? på en torsda?!

hej hej hallå!

vakna och kollade gossip innan buss in mot stan. väl inne i stan mötte jag min fina mor och vi började genast spatsera runt och spana inredning och mode! wok till lunch och sen vidare genom stan. första köpet blev var sitt par GUMMMMIISTÖÖÖÖÖLAR! äntligen säger jag! mamma valde blommiga och jag blå, båda från tom joule. prisvärt värre. sen gick vi till blueberry för lite smoothie paus. sen blev det tunika, paraply och mobil strumpa för mor min. härlig dag säger jag bara!

hemma nu med ömmande fötter men ett stort leende på läpparna. nu blir det kladdkaka som blev kvar sen igår och ännu mera gossip girl. imorn blire jobb kl elva. cash is king! älskar dricksen. bästa o'learys!

kom ihåg att leva.



nu får det regna om det vill!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0