torsdag och vad fötter?

halleloja.

gårdagen var amaaaazing. välbehövt så det bara skriker om det. jag och lisa möttes upp på magnussons för varsitt glas rött vin och en creme brulé (eller hur det nu stavas). sedan gick vi vidare till hemmakväll och hyrde tre filmer. red riding hood, the killers (OH MY GOD, trode inte ashton kutcher kunde bli mer snygg än vad han redan var, men tydligen!) och sen seventeen again. vi betade av de två första på kvällen sent in på natten och sen åt vi frukost till den tredje! sååååå skönt. sen kollade vi igenom hennes garderob och hon visade mig lite saker hon köpt i barcelona, snyggt!

idag har jag jobbat och det gick bra. vissa av mina kollegor är verkligen guld värda! så roliga! och mitt ibland den värsta stress jag varit med om kom min prins och smög sig upp bakom <3 naaaw, tårögd tjej där haha. vi ska äta lite lunch hiop imorn och han ska få berätta allt om pragish!

och förresten, har hört massa gossip om såna i den närmre kretsen att jag typ dööör haha. älskare. men vadå, vi är alla människor, vi gör misstag och tror fan att man ska lära sig att skratta åt saker och ting.

nu blir det mer gossip för min del, fast på upper east side - manhattan!

kom ihåg att leva.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0