Masterchef

God afton!
Kollar på mästerkocken och degar med mamma.
Dagen började med storslagen frukost som jag lagade till tröttmössan nummer ett.
Sen däcka tröttmössan nummer två och jag vaknade inte förrän kvart i ett.
Då blev det snabbdusch och in till stan för att träffa Phil!
Jag åt lunch, sallad utan pasta(!), och sen gick vi och fika på favoritcafét storken.
Begav mig hemåt men till min förvåning gick det ingen buss ifrån knivsta kl fem så drog till Filip en stund.
Väl hemma blev det lchf-middag med mami och som sagt hänger jag i soffan nu.
Imorn åker jag iväg.
Ska bli skönt.
Ska inte glömma min fina ELLE imorn.
Hehe ska bli gött att se ut över vårt vinterland med en kaffe i hand, bra tidning i knäet och bästa musiken i öronen.
Älskar att flyga.
Sayonara!
Posssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0