Somebody i used to know

Wroom wroom!
Sitter i bilen på väg hem nu.
Gårdagen var magnifik.
Var på bästa och roligaste afterskin.
Dom sjöng allt från iron maiden till min favorit titanium.
Hel grymma var dom!
Blev många öl där och när dom stängde där, på dippan som det heter, drog vi till beefalo och drack mer men då med anna, alex och andreas nummer två.
Efteråt skulle jag och andreas äta midddag.
Vi fick leta länge och hitta drömstället.
Italiensk restaurang.
Blev tre rätters.
Helt underbart.
Ganska mycket fattigare men vad gör det om 100 år?
Kort sammanfattning, så jävla bra semester!
Välbehövd!
Åt nyss en mosbricka på statoil.
Mums.
Nu ska jag koncentrera mig på digilistan!
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0